Dostępne Terminy
Cel główny
Kurs skierowany jest do Specjalistów sieci współpracy partnerskiej PODOLOGIA.pl. Jego głównym celem jest rozwoju wiedzy i umiejętności z obszaru metodologii badań posturalnych, projektowania indywidualnych wkładek ortopedycznych, obuwia indywidualizowanego. To również kurs ukierunkowany omówienie kierunków rozwoju usługi i produktów, w tym programów badań profilaktycznych np. dzieci, pacjentów z grup ryzyka, wraz z możliwościami ich finansowania. To również nas wspólny czas na tematy wskazane przez naszych Partnerów.
CZAS TRWANIA SPOTKANIA EDUKACYJNEGO: 16 h
TREŚCI REALIZOWANE PODCZAS KURSU:
- powtórzenie procedur diagnostyki posturalnej z zakresu Dobra Szkoła Ortopodologii – studium przypadków,
- najnowsze doniesienia badawczo – naukowe z obszaru diagnostyki posturalnej, patologii stóp i kończyn dolnych, zaburzeń chodu, wad rozwojowych etc.,
- innowacje w zakresie projektowania i wykonania indywidualnych wkładek ortopedycznych i obuwia ortopedycznego,
- programy badań populacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, sportowców, pacjentów z grup ryzyka (np. programy profilaktyki ZSC, chorób wieku starszego),
- tematy różne: procedury, nowości, wsparcie.
CZAS TRWANIA: 16h / Tryb: stacjonarny
Organizacja kursu
- Kurs skierowany jest do Specjalistów sieci współpracy partnerskiej PODOLOGIA.pl (tj. gabinetów oferujących metodologię badań posturalnych oraz indywidualne wkładki ortopedyczne, obuwie indywidualizowane etc., wg metodologii PODOLOGIA.pl – eduPODOLOGIA.pl – POSTUROLOGIA.pl) -> aby dowiedzieć się więcej o współpracy zapraszamy na stronę www.podologia.pl lub www.posturologia.pl.
Co warto
wiedzieć przed
samym kursem?
- Po rejestracji na kurs skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać Ci szczegóły organizacyjne dotyczące kursu,
- Kurs realizowany jest w formie warsztatowej – zabierz ze sobą wyniki badań, które chcesz przedyskutować w zespole Partnerów.
Kto poprowadzi
ten kurs?

dr n. o zdr. inż. Aleksandra Bitenc-Jasiejko
Aleksandra Bitenc-Jasiejko – Specjalistka ortopodologii, metodologii badań stóp i kończyn dolnych oraz posturalnych. Pracownik naukowy i nauczyciel akademicki Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Współautorka programu kształcenia studiów podyplomowych ORTOPODOLOGIA. Autorka publikacji naukowych z obszaru metodologii badań oraz programów populacyjnych z zakresu procedur diagnostycznych dzieci, seniorów oraz pacjentów z grupy ryzyka ran przeciążeniowych oraz neuroosteoartropatii Charcota. Nauczycielka szkoły eduPODOLOGIA, współzałożycielka sieci gabinetów diagnostyki posturalnej oraz projektowania indywidualnych wkładek ortopedycznych PODOLOGIA.pl.
ORGANIZATOR/ NADZÓR MERYTORYCZNY: eduPODOLOGIA.pl – placówka kształcenia ustawicznego; certyfikacja MEN