Logo EduPodologia

Podologia dla Biznesu

Wspólnie tworzymy program rozwoju Twojej placówki na podstawie naszych doświadczeń, sprawdzonych narzędzi i programów.

Program szkolenia rozwojowego dla Partnerów PODOLOGIA.pl

ZDROWY START – jakość, kompleksowość, bezpieczeństwo

ETAP I – czas trwania 16h

TEMATYKA ZAKRES PROGRAMOWY Materiały edukacyjne
1.Organizacja Twojej placówki – wymagania i organizacja lokalu (obowiązujące przepisy)
– sprawy kadrowe (zatrudnianie, wzory umów)
– procedury i dokumentacja w placówce medycznej
– harmonogram działań zespołu we współpracy z doradcami PODOLOGIA.pl
– wizualizacje i materiały wizerunkowe
– wzory umów i kontraktów, obowiązujące dokumenty w procesie zatrudniania
– procedury, wzory materiałów organizacji placówki
2. Oferta – czyli jakość, kompleksowość, innowacyjność – konstruujemy Twoją ofertę produktów i usług  – rozwiązania bezinwestycyjne Narzędzia sprzedaży
– cennik
– karty badań
– katalog / ulotka
3. Wizerunek – Twoja marka – opracowanie materiałów wizerunkowych placówki – skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań, nie popełnij błędów za własne pieniądze
– Social Media a usługi zdrowotne
Narzędzia wizerunkowe (materiały drukowane i elektroniczne) – pakiet efektywny – komplementarny
4. Czy „promocja” to sposób na biznes medyczny? TO JUŻ SPRZEDAŻ:
– opracowanie materiałów promocyjnych
– paszporty zdrowia – czyli programy lojalnościowe
Narzędzia pakietowej sprzedaży

 


ZNACZNIE WIĘCEJ NIŻ STOPY – personalizacja, pakiety, współpraca

ETAP II – czas trwania 16h

TEMATYKA ZAKRES PROGRAMOWY MATERIAŁY DLA TWOJEGO GABINETU – TWOJEJ PLACÓWKI
1. Personalizacja – czyli indywidualizacja potrzeb 1. Pakiety rozwiązań medycznych dla spersonalizowanych grup społecznych – spersonalizowane materiały promocyjne i sprzedażowe (sprawdzone i ewaluowane pakiety usług)
2. Konkurencja NIE ISTNIEJE – współpracuj! (skorzystaj z gotowców) 1. Współpraca w biznesie medycznym – możliwości i kierunki rozwoju – stwórz harmonogramy współprac
2. Umowa współpracy – zasady konstruowania rzetelnych umów; przepisy prawne w promocji usług zdrowotnych
3. Kompleksowa oferta – TO KOMPLEKSOWA WSPÓŁPRACA – wykorzystaj swoje mocne strony, wzmocnij efekt sprzedaży i wyróżnij się na rynku
4. Redystrybucja usług i produktów twojej placówki
5. Jak pozyskać dofinansowanie do działań prospołecznych? – sprawdzone rozwiązania
– harmonogramy współpracy – materiały reklamowe, promocyjne i organizacyjne skierowane na budowaniu współpracy
3. Regionalny ekspert to TY 1. Przygotuj się do współpracy z regionem – weź udział w wydarzeniach lokalnych
2. Współpracuj z instytucjami i urzędami regionalnymi