Taping podologiczny

Rozpoznajesz wady kończyn dolnych w oparciu o tradycyjne testy funkcjonalne, za pomocą tapingu korygujesz wady, wzmacniasz i rozluźniasz struktury stóp i kończyn dolnych, przeciwdziałasz wadom, blokadom, przykurczom , eliminujesz obrzęki.

TREŚCI:

2. Metody tradycyjne i komputerowe w diagnostyce stóp i kończyn dolnych – wady stóp i kończyn dolnych, objawy i przyczyny przeciążeń i zaburzeń w napięciu struktur
  6. Metody i techniki aplikacji tapów w odniesieniu do problemów ortopodologicznych – klasyfikacja tapingu ze względu na systemy fizjologiczne (skóra, powięź, układ limfatyczny, mięśnie, stawy)- aplikacje:
    – profilaktyki wad kończyn dolnych
    – przeciwobrzękowe
    – obniżające / wzmacniające napięcie struktur
    – stabilizujące
    – korekcyjne
  7. Wskazania i przeciwskazania do zastosowania tapingu podologicznego – kompetencje podologa
  8. Pedagogizacja pacjenta w zakresie możliwych efektów działania tapingu
  9. Wykonywanie tapingu podologicznego – warsztat przypadków

PO SZKOLENIU: