Rehabilitacja w pracy podologa

Rozpoznajesz wady kończyn dolnych w oparciu o tradycyjne testy funkcjonalne, za pomocą ćwiczeń oraz wybranych technik manualnych wzmacniasz i rozluźniasz struktury stóp i kończyn dolnych, przeciwdziałasz wadom, blokadom, przykurczom – eliminujesz ból

Po szkoleniu:

Usługi terapii stóp i kończyn dolnych dla Twoich pacjentów, indywidualne zestawy ćwiczeń na konkretne schorzenia stóp.

Treści:

2. Metody tradycyjne i komputerowe w diagnostyce stóp i kończyn dolnych – wady stóp i kończyn dolnych, objawy i przyczyny przeciążeń i zaburzeń w napięciu struktur
  6. Rehabilitacyjne usługi w podologii:
    • ćwiczenia zapobiegające wadom stóp,
    • ćwiczenia i masaże rozluźniające struktury, profilaktyka przykurczów i blokad
    • ćwiczenia wzmacniające mięśnie podeszwowe stopy
    • odciążenia i ortezy indywidualne w profilaktyce wad stóp
    • pozycje odciążające
    • ćwiczenia przywracające prawidłowe wzorce ruchowe i zwiększające zakres ruchomości w stawach
    • współpraca ze specjalistami różnych dziedzin medycyny
  7. Procedury i dokumentacja w gabinecie podologicznym

Sugerowana cena usług w Twoim gabinecie:

• Zabiegów Rehabilitacyjnych: 60zł / 0,5 h
  • Indywidualnych Zestawów Ćwiczeń: 50 zł.