KLAWITERAPIA – alternatywna metoda terapii odruchowej w schorzeniach narządu ruchu

KURS REALIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z REHAschool

„Rehabilitując narząd ruchu – popraw funkcjonalność całego organizmu”

Wykonujesz zabieg klawiterapii:

• stosujesz wybrane techniki diagnostyki różnicowej, jako narzędzia w ustaleniu przyczyn problemów w obrębie narządu ruchu; oceniasz objawy skórne do diagnozowania schorzeń dystroficznych struktur twardych i miękkich,
  • znasz algorytmy połączeń punktów odruchowych w procesie leczenia i rehabilitacji schorzeń narządu ruchu,
  • aplikujesz klawiki do celów regulacji napięcia mięśniowo – powięziowego, eliminacji bolesnych punktów spustowych, odnowy biologicznej uszkodzonych struktur, w schorzeniach układu nerwowego, zmian zwyrodnieniowych, w tym w procesie leczenia schorzeń kręgosłupa,
  • stosujesz klawiterapię w procesie poprawy kondycji całego organizmu (funkcjonowanie narządów wewnętrznych, przemiany biochemiczne, układ oddechowy, żylny, limfatyczny), wspierając proces leczenia w przypadku zaburzeń hormonalnych, metabolicznych, wydzielania wewnętrznego, infekcji bakteryjno – wirusowych oraz stanów zapalnych,
  • balansujesz sferę strukturalną – biochemiczną – psychoemocjonalną Pacjenta – skutecznie ustalając przyczyny dysfunkcji,
  • stosujesz procedury eliminacji uzależnień oraz zaburzeń w odżywianiu się (np. w procesie odchudzania)
  • zabieg wykonujesz bezpiecznie, znasz wskazania i przeciwwskazania zabiegu

Terapia Klawiterapii w Twoim gabinecie

REKOMENDOWANA CENA ZABIEGU: