Aurikuloterapia i terapia cranio w procesie rehabilitacji

KURS REALIZOWANY WE WSPÓŁPRACY Z REHASchool

Rehabilitując Narząd Ruchu – Popraw Funkcjonalność Całego Organizmu

Wykonujesz zabieg aurikuloterapii oraz terapii cranio:

• stosujesz wybrane techniki diagnostyki różnicowej, jako narzędzia w ustaleniu przyczyn problemów w obrębie narzadu ruchu
  • znasz budowę małżowiny usznej w odniesieniu do punktów odruchowych i ich powiązań z narządami wewnętrznymi
  • aplikujesz igły / kulki do aurikuloterapii w stanach zapalnych, zespołach bólowych pochodzenia kostno – stawowego (m.in. kręgosłupa) oraz w obrębie tkanek miękkich, wpływając na rozluźnienie mięśniowo – powięziowe,
  • stosujesz terapię cranio w terapii zaburzeń napięcia w strukturach powięziowych (rozluźnianie mięśniowo – powięziowe), stymulacji układu nerowego itp.
  • stosujesz metody aurikuloterapii i terapii cranio w procesie poprawy kondycji całego organizmu (funkcjonowanie narządów wewnętrznych, przemiany biochemiczne, układ oddechowy, żylny, limfatyczny), wspierając proces leczenia w przypadku zaburzeń hormonalnych, metabolicznych, wydzielania wewnętrznego, infekcji bakteryjno – wirusowych oraz stanów zapalnych,
  • balansujesz sferę strukturalną – biochemiczną – psychoemocjonalną Pacjenta
  • skutecznie ustalając przyczyny dysfunkcji,
  • zabieg wykonujesz bezpiecznie, znasz wskazania i przeciwwskazania zabiegu