Akupunktura – Terapia Odruchowa w Holistycznej Rehabilitacji Pacjenta

Kurs realizowany przy współpracy z REHASchool

„Rehabilitując Narząd Ruchu – Popraw Funkcjonalność Całego Organizmu”

Wykonujesz zabieg akupunktury:

• stosujesz wybrane techniki diagnostyki różnicowej, jako narzędzia w ustaleniu przyczyn problemów w obrębie narzadu ruchu
  • znasz rozmieszczenie punktów odruchowych na ciele człowieka
  • aplikujesz igły do akupunktury do celów regulacji napięcia mięśniowo – powięziowego, eliminacji bolesnych punktów spustowych, odnowy biologicznej uszkodzonych struktur, w schorzeniach układu nerwowego, zmian zwyrodnieniowych, w tym w procesie leczenia schorzeń kręgosłupa,
  • stosujesz akupunkturę w procesie poprawy kondycji całego organizmu (funkcjonowanie narządów wewnętrznych, przemiany biochemiczne, układ oddechowy, żylny, limfatyczny), wspierając proces leczenia w przypadku zaburzeń hormonalnych, metabolicznych, wydzielania wewnętrznego, infekcji bakteryjno – wirusowych oraz stanów zapalnych,
  • balansujesz sferę strukturalną – biochemiczną – psychoemocjonalną Pacjenta
  • skutecznie ustalając przyczyny dysfunkcji,
  • stosujesz procedury eliminacji uzależnień oraz zaburzeń w odżywianiu się (np. w procesie odchudzania)
  • zabieg wykonujesz bezpiecznie, znasz wskazania i przeciwskazania zabiegu

Zabiegi akupunktury w Twoim gabinecie